شباب قطور بلازا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام اغاني كليبات العاب برامج

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

امتى اقول "stop"

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kemoo
Admin
kemoo

امتى اقول "stop" Empty
مُساهمةموضوع: امتى اقول "stop"   امتى اقول "stop" Emptyالثلاثاء سبتمبر 08, 2009 9:45 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ساعات كتير بنبأه فى علاقة مبهدلانا و نلاقى نفسنا متاخدين غسيل و مكوى و فى النص بنتشطف و نتنشر كمان و مع ذلك قاعدين و متبتين فى الغسالة و عم المكوجى اللى بيعمل فينا كده و مش بنقول أبدا "كفاية" لغاية ما ساعات الطرف اللى اودامنا هو اللى كمان مابيعبوش و بيقولها هو، و ساعتها بنحس أوى بالمثل اللى بيقول "رضينا بالهم و الهم مرضيش بينا" طب ليه يا حبايبى نعمل فى نفسنا كده؟ و نرضى لنفسنا بالهم؟؟

امتى اقول "stop"

الانسان ممكن يسيب نفسه في علاقة بالمنظر ده .. ويكون مش سعيد ..
لانه مش عاوز يكون لوحده .. خايف من الوحدة .. اتعود يكون في حياته الشخص ده بحلوه ومره ... اتعود على وجود حد يهتم بيه ..ومش عايز يعيش لنفسه وبس
باختصار الخوف من الوحدة احيانا يكون السبب

ده غير الموروثات القديمة اللى جوانا .. قسمتى ونصيبى ..اللى أعرفه احسن من اللى معرفهوش ..
والخوف اللى بيملانا من المجهول .. بصراحة انا بحس ان ينقصنا الجرآة للتجديد ومواجهة أى واقع مؤلم في حياتنا .. وده بيضيع سنين من العمر ومن غير ما نحس

فى انتظار تعليقاتكم
و قولوا لى امتى الواحد يوقف العلاقة؟ و ليه ساعات الراحد بيسيب نفسه لعلاقة بالمنظر ده؟

موضوع : مميز
https://kotorplaza.ahlamontada.net
bmw

bmw

امتى اقول "stop" Empty
مُساهمةموضوع: رد: امتى اقول "stop"   امتى اقول "stop" Emptyالخميس سبتمبر 17, 2009 2:49 pm

طعنتنى بالغدر وسويت بى جرحين جرح ينزف غلاك وجرح ينزف مودة خليت الفرحة بعين العدو فرحتين وبغدرك باب حاولت اسدة بسألك لية أنتى بعد الحب تغدرين ولا معيار الهوا وقف عند حدة كذبتى علي قولة احبك كدبتين كذبة حب مزيفة وكذبة غرام ما تحكمة طول مدة عشناها سوا كل اللى كان جوايا ليكى حب بس كان كل اللى جواكى ليا كان غدر وماكنش حب كنتى ناوية تبعدى وتحبى غيرى بس انتى خنتى موش بعدتى و حبيتى غيرى ربنا يسامحك على اللى عملتية فيا ما كنت استاهل غير الحب لاكن ما جية عندك وعرفت اية هوا الحب

امتى اقول "stop"
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كـليب كـارول سـماحـه " رجـعالـك " DvD Q بحجم 22 ميجا
» للفراق " لكن " أيضاً
» الفيلم العربى "جرانيتا" مساحه 290 ميجا تحميل مباشر و من اكثر من سيرفر
» أحمد حسن : أصبحت " جوكر " فى غياب أبوتريكة وبركات .. والشباب مكسب كبير
» البوم طارق الشيخ " ندم عمرك " 2009 - تحميل مباشر على اكثر من سيرفر