افلام اغاني كليبات العاب برامج
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول


شاطر | 
 

 امتى اقول "stop"

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
kemoo
Admin
avatar

عدد المساهمات : 667
نقاط : 19123
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

مُساهمةموضوع: امتى اقول "stop"   الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 9:45 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ساعات كتير بنبأه فى علاقة مبهدلانا و نلاقى نفسنا متاخدين غسيل و مكوى و فى النص بنتشطف و نتنشر كمان و مع ذلك قاعدين و متبتين فى الغسالة و عم المكوجى اللى بيعمل فينا كده و مش بنقول أبدا "كفاية" لغاية ما ساعات الطرف اللى اودامنا هو اللى كمان مابيعبوش و بيقولها هو، و ساعتها بنحس أوى بالمثل اللى بيقول "رضينا بالهم و الهم مرضيش بينا" طب ليه يا حبايبى نعمل فى نفسنا كده؟ و نرضى لنفسنا بالهم؟؟


امتى اقول "stop"


الانسان ممكن يسيب نفسه في علاقة بالمنظر ده .. ويكون مش سعيد ..
لانه مش عاوز يكون لوحده .. خايف من الوحدة .. اتعود يكون في حياته الشخص ده بحلوه ومره ... اتعود على وجود حد يهتم بيه ..ومش عايز يعيش لنفسه وبس
باختصار الخوف من الوحدة احيانا يكون السبب

ده غير الموروثات القديمة اللى جوانا .. قسمتى ونصيبى ..اللى أعرفه احسن من اللى معرفهوش ..
والخوف اللى بيملانا من المجهول .. بصراحة انا بحس ان ينقصنا الجرآة للتجديد ومواجهة أى واقع مؤلم في حياتنا .. وده بيضيع سنين من العمر ومن غير ما نحس




فى انتظار تعليقاتكم
و قولوا لى امتى الواحد يوقف العلاقة؟ و ليه ساعات الراحد بيسيب نفسه لعلاقة بالمنظر ده؟

موضوع : مميز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kotorplaza.ahlamontada.net
bmw

avatar

عدد المساهمات : 42
نقاط : 17375
تاريخ التسجيل : 23/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: امتى اقول "stop"   الخميس سبتمبر 17, 2009 2:49 pm

طعنتنى بالغدر وسويت بى جرحين جرح ينزف غلاك وجرح ينزف مودة خليت الفرحة بعين العدو فرحتين وبغدرك باب حاولت اسدة بسألك لية أنتى بعد الحب تغدرين ولا معيار الهوا وقف عند حدة كذبتى علي قولة احبك كدبتين كذبة حب مزيفة وكذبة غرام ما تحكمة طول مدة عشناها سوا كل اللى كان جوايا ليكى حب بس كان كل اللى جواكى ليا كان غدر وماكنش حب كنتى ناوية تبعدى وتحبى غيرى بس انتى خنتى موش بعدتى و حبيتى غيرى ربنا يسامحك على اللى عملتية فيا ما كنت استاهل غير الحب لاكن ما جية عندك وعرفت اية هوا الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
امتى اقول "stop"
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» "عقدة البدري" تهدي الحدود اللقب الثاني
» زوج ساندرا بولوك يتحدث عن ملابسات "الخيانة"
» اعرف اكثر عن زوجات الرسول"صلى الله عليه وسلم"
» فيت لأزالة الشعر الزائد " احسن طريقة بشهادة فتيات كتير "
» أفضع جرائم القتل والحوادث " أفضع من الأولى صدقوني "

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شباب قطور بلازا :: منتدى التعارف والحب والرومانسيه :: الحب والرومانسيه-
انتقل الى: